Perşembe, Haziran 23, 2005

Asla,"asla" deme!!!

Asla yapmam dediğiniz bi şeyi yaptığınız zaman hissedeceklerinizi maddelersek;
1)Sabah uyandığınızda çokda köklü bir değişim olmadığını görürsünüz hayatınızda2)Neden bekledim ki diye kızarsınız kendinize3)Duymayı umduğunuz pişmanlıkdan zerre yoktur içinizde4)Bugüne kadar hep "asla" larla kandırıldığınızı farkedersiniz birilerince.
Hep kadın olmanın en büyük şansım olduğunu düşünürdüm.Oysa bugün okuduğum bir gazetede en büyük şansımın eğitimli ve kendi gelirine sahip bir kadın olmak olduğunu farkettim.Ne acı...
Gelelim hayatıma;benim tabirimce "küçük evlilik oyunumuz"gayet yolunda.Ama bu gidiş beni evliliğe yakınlaştırmak yerine,onsuz dahada rahat yaşanabileceği fikrine itmekte.
Bir iki gün sonra yazılarımı okuyunca,kendimi Ayşe Arman moduna girmiş hissediyorum doğrusu.Ve yaşamımda gitgide örtüşmekde onunla.Ama bu küçük şehirde onun kadar rahat durabiliyorsam yaşadıklarımla insanların karşısında,helal olsun bana valla.
Evettttt;koca bir dondurmayı hak ettim sanırım.

Hiç yorum yok: