Cumartesi, Ağustos 12, 2006

SONUNDA ANLIYORUM...AFFEDEBİLECEK MİSİN

Nasılda körmüşüm meğer...Sen sevgini göstermek için direnirken hayata,ben senin kalbini hep başkalarında bıraktığını sanmışım...Sana yalancı roller vermişim eski aşk masallarında...Herkesin beyaz atlı prensiyken benden esirgediğini düşünmüşüm sevgini...Oysa sen hep bize dair hayallerle süslemişsin günlerimizi...
Şimdi bir taraftan murluluğu var içimde sevgini hissetmenin,diğer tarafta acısı sana haksızlık etmenin...
Farkında olmadan kafamda kurduğum şeyler yüzünden hep haksızlık ettim sana...
Üstelik kendimede eziyet edip huzur vermedim çoğu kez aşkıma...
Oysa şimdi ilk kez bu denli inanıyorum geçmişten koptuğuna...
Ve ilk kez dün geceden sonra eminin yalnız kalbinde beni taşıdığına...
Seni çokkkkkk seviyorum...

Hiç yorum yok: