Pazartesi, Ocak 07, 2008

KABADAYI

Cumartesi gecesi ssabaha karşı eşimi Antalya ya uğurladıktan sonra pazar günü arkadaşalarımla vakit geçirmeye karar verdim.Bir iki mağaza dolaşdıktan sonra,hiç bir şey beğenmeyerek eli boş mola verdik.Denediğim şeylerin içinde kendimi uzaylı gibi hissettim.Ayrıca elimizde fazla seçenek omadığı için de bir iki modele bakıp alışveriş turuna son verdik.
Uzun süredir sinemaya gitmediğimiz için son günlerde çok konuşulan filmlerden "Kabadayı" filmine gitmeye karar verdik.Çok fazla şey umarak gitmediğim filmden beklediğimden fazlasını alarak çıktım diyebilirim.Şener Şen için çok fazla şey söylemeye gerek yok zaten.Ustalığını konuşturarak rolünün hakkını vermiş.Aslında hikayenin çoğu Şener Şen ve Kemal İmirzalıoğlu üzerinde yoğunlaştığı,afilli diyalogları onlar ettiği için diğer oyuncular pek de farkedilmiyor.Gerçi hakkını da yememek lazım,Kenan İmirzalıoğlu alışık olduğumuz delikanlı rolünün tam tersi bir rolde de başarısını ispatladı.Ama benim beğendiğim bir başka oyuncu daha vardı filmde."Sürmeli" rolünü oynayan Rasim Öztekin.Ben kendisine gerçekten hayran kaldığımı itiraf etmeliyim..
Belki de filmden tat almamı sağlayan easkiden kabadayılığın bile ahlakı,saygınlığı ve kültürü olduğunun vurgulanması ve bugün yozlaşmaya doğru hızla itilen topluma dair mesaj vermesiydi..
Tavsiye ederim..

Hiç yorum yok: