Pazar, Temmuz 20, 2008

Tatil dönüşü

Tatil turumuza Samsun la başladık.Ailemle olmak çok güzeldi.Samsun bıraktığımdan beri çok yol almış.Güzelliğine güzellik katmış.Oldukça sosyal olan hemşehrilerim için yeni mekanlar açılmış.Ancak karadeniz havası bize unuttuğum yüzünü gösterdi.Her tarafın yandığı Temmuz gününde biz dışarı çıktığımızda ortalık bir anda karardı ve yağmur bastırdı.O gün arabadan inmek nasip olmadı.Ardından ufak da olsa bir Samsun turu yaptık sevgilimle.Onda da sıcaktan piştik:))
Sonrasında ailenin kalan fertlerini ziyarete Vezirköprü ye uğradık.Yedik içtik hem gözümüzü hm ruhumuzu doyurduk ve evimize döndük.Burda da yuırtdışında yaşayan görümcemlerle takıldık iki gün.Ortam güzeldi ama dinlenmeye hiç fırsat bulamadan iki gün içinde Kemer e doğru yol çıktık.Sevgilmle başbaşa olan bir haftalık tatilimize de böyle başladık.Kemer umduğumdan çok daha güzel bir yerdi.Otelimizde yemekleri ve turistlerle oldukça samimi olan garsonları saymazsak iyiydi.Olympos ve Çıralı ya da ufak bir tur attık.Çıralı daki yanar taş denilen yeri görmek yazın en sıcak gününde oldukça zorlu bir parkura turmandık.Ama kene başta olmak üzere tün dünyevi korkularımıdan sıyrılmak güzeldi..Dönüş yolculuğunda da Burdur İnsuyu Mağarasını gezdik.itiraf etmek gerekirse ben oldukça ürktüm.Ya izlediğim korku filmlerinden yada öle bir yerde kapalı kalmanın rahatsız ediciliğinden oldukça etkilendim
Ve tabi ki her güzel şey gibi tatil de bitti..
Şimdi evimizdeyiz..Temizlik işleri de bıraktığım gibi beni bekliyor..