Pazartesi, Mart 02, 2009

VAMPİRRRR

Son bir kaç gündür diğer blogları takip etmekten çok fırsat bulamadım kendiminkine bi şeyler yazmaya..Boş da durdum sayılmaz aslında.İş ve ev hayatı öyle yoğun ki ,çok yazacak şey olmasına rağmen kedi gibi üşengecim bugün.Sadece okuduğum kitapların arasındaki en renklilerini yazacağım.Stephenie Mayer in Alacakaranlık,Yeniay,Tutulma serisini bir haftada bitirdim.Bunca işin arasında nasıl fırsat buldum derseniz sırf meraktan başladım yine aynı sebepten elimden bırakamadım.Hatta bunun üstüne vampirlerle ilgili araştırma bile sığdırdım.Gerçekten vampirlere dair bir alt kültür olduğunu ve kendini vampirlerle özdeşleştiren insanlar olduğunu okudum.Oldukça enterasan şeyler vardı.Sanırım insanların akıl almaz hevesleri ve merakı gerçekten vampirlerin oluşmasına zemin hazırlayacak...Ama anlatılanlar kadar gizemli ve çekici olmayacağı kesin:((

Hiç yorum yok: