Cuma, Mayıs 29, 2009

Artık sağlığımı geri istiyorum..

Uzun zamandır hiç bir şey yazamıyorum..Yoğunluktan yada vakitsizlikten değil..İçimden gelmiyor nedense.Zaten günlerde birbirinin tekrarı gibi geçiyor..Aslında yazmadığım süre içinde 2 kez Eskişehir e gittik.Bende bu fırsattan istifade edip alışveriş yapayım dedim.Mangodan bir kot ve iki üst aldım.Biri şifon uzun bir üst,diğeri de şeker pembesi çok cici bir kazak..Pantolonsa benim ilk defa kendime yakıştırdığım skny model..
Bir akşam da Eczacılar Odasının gecesine katıldık..Eğlenmekten çok adet yerini bulsun diye doluşmuş insanlarla geçen kötü bir geceydi..Bu akşam da okulda öğrencilerin hazırladığı "Türkü Gecesi" var.Ancak sağlığım gitmeme elverecekmiş gibi görünmüyor.3 gündür yataktan çıkamıyorum..Sinüzit olmuşum.Burun tıkalı,sesimse sanki bir yabancıya ait.Zaten şu Afyon a geldim geleli kıçım hastalıktan kurtulamadı.Benim gibi nemli havaya alışkın birini mahvediyor burası..Toprağı kuru havası kuru hatta insanları da çorak..En kötüsü de hasta yatarken sizle ilgilenip,çorbanızı yapacak birinin olmaması..Sanırım evimi çokkk özledimm..

Hiç yorum yok: