Salı, Ocak 05, 2010

BEBİŞ...

bu hafta harika hayallerle başladı..Ardından hayallerim bir balon misali söndü üstümüze kapkara bulutlar kapandı..Hamile olduğumu düşünmüştüm.Düşünmek ne kelime inandım ve bir hafta yalancı hamilelik yaşadım.Beslenme,uyku,kıyafet hepsini olmayan bebişe göre ayarladım.Sonundaysa bunun hala sebebi meçhul bir gecikme olduğunu anladık..Doktorun yanında hüngür hüngür ağladım.Üstelik arkadaş tavsiyesi ile gittiğim güya pek iyi bir doktor..İlk dakkada hasta nasıl demorize edilir öğrenmiş dersini pekiyi ile geçmiş..Bir daha bildiğimden şaşmam..Belki Afyonda olanlar vardır eğer bir kadın doğum uzmanı arıyorsunuz benim bir numaram İsmail Teker..Güler yüzü,sabrı ve hastayı ciddiye alışı ve yaptığı espriler ile hem alanında uzman,hem de "insanlık"ta...Kendisiyle görüşmem sayesinde ruh saplığıma kavuştum.Her ne kadar alanları çok farklı olsada bence kadınlar hayatında vazgeçemediği bir kuaförü bir de jinekoloğu olmalı.Nede olsa ikisi de ömür billah lazım :))
Daha sonra düşündüm de belki de bebek konusunda çok acele ettim.Tabi ki bunda etrafımdaki insanların da payı büyük.Ama onlar işin bahanesi.Ben hayatıma renk katmak,bir şeye sahip olup onunla yeni bir başlangıç yapmak için istedim en çok..Şimdi düşünüyorum da ancak bir çocuğu büyütmeye hazır olduğumda onu kucağıma almalıyım.
Her ne kadar 2010 bana ilk kazığını ilk hafta dan attıysa da;hala umudum var..

3 yorum:

pdrturk dedi ki...

Kız sen büyüdün de bebek hayalleri mi kurmaya başladın?
Tavsiye ederim.
Çok eğlenceli. Hele ki annesinin karnında olduktan sonra hiç sorun yok...

Özgür Bülent...

poh poh perisi dedi ki...

beraber büyürüz diye düşünmüştüm ben:))zaten şu anda sadece bir hayal olarak kalıyor:((

poh poh perisi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.