Cumartesi, Mayıs 08, 2010

bahar...

bir tarafta baharla birlikte uyanan kalbim,diğer tarafta gerçeklerle birlikte açılan gözlerim..Çelişkili duygularla merhaba dedim hafta sonuna..Farklı yaşamların hayalleri çeliyor bir tarafını aklımın.Kabuğuma çekilmek ,içime gömülmek gözümü kapatmak istiyorum..Olmuyor..Görmemek,duymamak,düşünmemek elimde değil.Farkedildikçe çirkinleşiyor yaşam.Varlığım anlamsızlaşıyor.Ne tat alıyorum ne de doyuyor ruhum..Oysa baharla birlikte yenilenmek,büyütmek içimdekileri,karışmak istiyorum yaşama..Ama tutukluyum..Ait olamadığım bir yere tutukluyum..
Oysa her şeyi farklılaştırmak için ne denli çırpınıyorum..Kendimi anlatabilmek,sevgimi gösterebilmek,paylaşımları artırabilmek ...Ama biçare,senin tek yaptığın benliğinin en ilkel yanını tutmaya çalışmak suyun üstünde..Artık umudum tükenmekte yavaş yavaş..

1 yorum:

Noni dedi ki...

Günaydınnnn :)

Yüzük ve sürpriz hamuru kazanan sen oldun poh poh perisi tebrik ediyorum :)

Adres bilgilerini nonim77@yahoo.com adresime yollarsan yarın hemen adresine postalarım hediyelerini ;)

Sevgiler...