Pazar, Ekim 09, 2005

işin aslı...

Hiperaktif olmanın zararlarını gayet mazbut bir sevgilin olunca daha bir net hissediyorsun ne yazık ki.Kıpırda biraz harekete geç , tamam bazen katlanamayacak kadar çocuklaşıyorum kabul ama manik saflarım nedense hep senin ilelebet sürecek olan depresif hallerine rastlıyor sanırım.Oysa sen de herkes gibi içinde bir çocuğa sahipsin biliyorum.Ki aramızda ki mevcut fiziksel farka aldırmadan yaptığımız deve güreşleri bunun en büyük kanıtı.Hııı;işte bende tam olarak bu anların biraz daha sarkmasını istiyorum hepsi bu.Senin her halini sevdiğim bir gerçek ama her halinin içinde beni daha da mutlu eden hallerini istememi de insani bencilliğime ver artık.
Ha birde dip not düşmeden edemeyeceğim doğrusu;lütfen biraz olsun senin için yapmaya çalıştıklarımı farket ve takdir etmeyi öğren.Ben de herkes gibi mükemmel değilim.Ama emin ol herkesden daha çok elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum,sanırım önemi olan da bu...

Hiç yorum yok: