Salı, Ekim 11, 2005

Yeni bi şeyler..........

Erkek olmak ne zor!Evet gerçekten de ne zor şey bu her şeyin üstesinden gelebilirim ayaklarında doaşmak.Sıkıntılarını içine atmak,paylaşmamak,zayıf görünmekten ödü koptuğu için sürekli başını dik tutmaya çalışmak falan filan...
Bazen tüm bunları yaptığı için ondan nefret ediyorum.Benimle paylaşmadığı şeyler olduğundan ona ve benim lanet olası bir cömertllikle her şeyi paylaştığım için kendime kzıyorum.Aşıkken aptalıştığım için ki bu cümle bir alıntıdır; aynada kendi kendime gülüyorum ve her ne zıkkımsa bu; üstesinden gelemiyorum!!!Sanırım artık duygularımı frenlemeyi öğrenmeliyim.Ve bugüne kadar kaçtığım her şeyi bir anda kabullendiğim için bu denli yelkenleri koyvermemeliyim.
Sevgili patronumun dediği gibi;bir süre koyuma çekilip aşkın tadına yavaş yavaş varmayı öğrenmeliyim.Ve sevginin getireceği her zorluğa karşı gözümde hazır bekleyen yaşları kurutmayıda başarmalıyım.
Sanırım yarın pardon bugün yeni bir başangıç olmalıııııııııııı!!!!!!!

Hiç yorum yok: