Cuma, Ekim 27, 2006

Samsun un kızları da güzeldir,pideleri de..

Netteki forumları okumaktan acayip bir keyif almaya başladım.Özellikle resimleri falan enterasan olan kişilerin yorumlarını incelemek çok zev veriyor bana.Farklı fikirleri sevmşimdir hep,farklı fikirler üreten insanlarıda.Ama işin keyifli tarafı dışardan izlemek onları.İşte bu da benim hastalıklı yanım.Çünkü detayları öğrenince hayal edecek şey kalmıyor..Tabi bu sadece aşk konusunda geçerli değil benim için.Çünkü aşkın ömrü 3-4 ay diyenlere inat aşığım hala.
Yine bu forumlardan birinde samsun konusunda ahkam kesenler vardı.Konu daha çok Samsun un kızlarında ortak fikre ulaşıyordu ama.Samsun un kızları güzeldir.Burdan itiraf ediyorum;evet güzelizdir:)
Bi de taşınma konusu var gündemimde.Yeni bir ev,yeni bir başlangıç.Baktık geçen gün beyefendiyle.Evimize ısınma turu geçtik.Tam not aldı bizden.Ayrılık iyi oluyor bazen ya..Özlemiş beni canım.
Onun gündeminde de yeni nir iş alanı mevcut.Bursa ya gidecek bir görüşmeye.Umarım her şey yolunda gider.Mutlu olmayı öyle hakediyorsun ki.Neyse ki iyimser bir günümdeyim.Bal damlıyor klavyemden..

Hiç yorum yok: