Cumartesi, Ağustos 30, 2008

okul başlıyorrr..

Samsun dan döneli epey oldu aslında ama sevgili eşimin sayesinde (nasıl becerdiğini hala anlayamadığım ultra dağınık evimiz nedeniyle) günlerim temizlikle geçti..Bu arada puzzle mı bitirdim ve iki yeni kitap daha aldım.İkisi de İhsan Oktay Anar a ait.Puslu Kıtalar Atlası ve Amat..Amat ı henüz okuyamadım ama tüm kitapları oldukça güzel ve ilginç olduğuna eminim.
Ayrıca hazır sezon sonu indirimi başlamışken alışveriş de yapayım dedim.Koton dan bir gömlek(ne zamandır istediğim erkek gömleklerinin deseninde olan çok tatlı ince mavi çizgili),journey den de bir siyah kalem etek ve beyaz düşük kol(çok hoş kol düğmeleri var)bir gömlek aldım.Doğrusu çok şık oldular ama malum henüz giymek için pek ıygun değiller.Bir iki hafta sonra biraz daha düşük sıcaklıklar için ideal kıyafetler.Şimdi bir kaç kumaş pantolana ihtiyacım var..Artık o ferah yaz giysilerinin yerini ofis modası alacak sanırım:))

Hiç yorum yok: