Salı, Ağustos 05, 2008

okunanlar



tatilin en güzel kısmı sınırsızca okuma zamanı sunması.Ayrıca şu sıralar yaptığım en keyifli şey bu.Perşembe günü Samsun a gideceğim.Bu yüzden dün üç kiyap almıştım.Orda da okurum düşüncesiyle.Ancak birini bitirdim bile.Böyle giderse ikinci de bu gece bitebilir..Kitap okumanın dşında şeylerde yapıyorum tabi ki.Bşr kaç gün eşimin ailesi ile görüşmekle geçti.En azından bir süre onlarla çok zaman geçirmediğim gibi bir siteme maruz kalmam sanırım.Dün saçlarımı boyattımNe zamandır istediğim bakır kumral arası bir renk.Oldukça hoşuma gitti.Sadece kesim şekli çok içime sinmedi ama olsun alışmam çok sürmez zaten.Yarında gitmeden önce alışverişe çıkacağım.Sezon indirimler var malum.Üniversiteyi kazanan yeğenime giyecek bir şeyler bakmak istiyorum.Eşimle aramsa daha iyi.Umarın yokluğum yararlı olur.
Tammadığım süre içinde okuduğum kitapların ilki "Kavim"..
Yazarı Ahmet Ümit.Daha önce de kitaplarını zevkle okuduğum yazarımız beni yine hayalkırıklığına uğratmadı.Oldukça sürükleyici bir polisiye roman.
Okumayı bitirdiğim diğer kitap ise "Leylak Zamanı".Yazarı Maeve Binchy..Daha önce aynı yazarın "İtalyanca Aşk Başkadır" isimli kitabını okumuştum.Bu kitap diğerinden çok daha güzeldi bence.
Şu sıralarda da "Porto Bello Cadısı" isimli kitabı okuyorum.Yazarı Paulo Coelho.Aslında çok kıısa sürede bitirmek istiyorum ancak Samsun a götürmek için elimde sadece Murathan Mungan ın Kadından Kentler isimli kitabı kalacak gibi.Gerçi orda da bir kaç kitap almayı istiyorum.Sanırım Samsun dan dönene kadar tekrar yazamam.Umarım beni güzel şeyler bekliyordur.

Hiç yorum yok: