Salı, Kasım 24, 2009

Prof.Dr.Aytaç AÇIKALIN


Prof.Dr. Aytaç Açıkalın' ın ismini geçen haftaya katıldığım bir toplantıya kadar duymamıştı.Sanırım Milli Eğitim Müdürlüğünün yaptığıen akıllıca işlerden biri böyle bir insanı da yaptıkları çalışmaya davet etmeleri olmuştur.Tabi o toplantı yüzünden gecenin 11 ine kadar sürünmemizi,evlerimize döndüğümüzde kopan küçük kıyameti hiç saymıyorum.
Geceden aklımda kalan ve beni etkileyen tek şey Prof.Dr. Aytaç Açıkalın' ınkonuşması oldu.Böylesine dürüst,dobra,tecrübeli ve mesleğine yakışır bir insanla karşılaşmak pek mümkün olmuyor.Özellikle taşlaşmış eğiyim camiası içindeki memur zihniyetine kapılmış öğretmenler, sınavdan başka hayatlarına dair herşeyleri ellerinden alınmış çocukların olduğu bir eğitim hayatının beni pek motive ettiğini söyleyemeyeceğim..Hakkında internette yaptığım araştırmada da benim gibi pek kişinin kendisine hayran kaldığını öğrendiğim Aytaç Bey 70 li yaşlarında bir eğitim duayeni..Umarım kendisini tekrar dinlemek şansına sahip olabilirim..Bu arada tüm kitaplarını okuyarak kendisini biraz daha tanımayı umuyorum..

Hiç yorum yok: