Salı, Kasım 24, 2009

SABIR..

beklemesini ve sabretmesini bilince taşlar yerine oturuyor sanırım..İş konusunda her şey yolunda..5 günlük bir hastalık devresinin ardından ben de nihayet toparlandım.Grip salgınını başta pek ciddiye almamıştım artık kimseye sarılamak öpüşmek yok.Zaten önümüz bayram en azından bu bahaneyle sevmediğim kimselerle yakın temas kurmak zorunda kalmayacağım:))Hatta bayram ziyaretlerine gittiğimde olabildiğince yüksek sesle hapşırıp aksırarak,olabildiğince kısa yoldan evime dönmeyi planlıyorum..Tabi tatil de ailemin yanına gidemeyince böyle psikopata bağlar oldum..
Yazmadığım günlerde hayatımdaki en büyük olay boşanma tehlikesi yaşamış olmamızdı..Bakmayın böylesine kolayca yazılmasına.İş tatlıya bağlandı da ondan bu kanıksamam.Ve içimde kendimi haksız görecek ufacık bir şüphe kırıntısı dahi olmaması..Belki de boşanmak gözüme sırf bu yüzden öyle korkunç görünmedi..Şimdi sulh günlerinin tadını çıkarıyoruz..Bi de hasta olunca peşine el bebek gül bebek ilgileniyor benimle..Umarım aynı şeyleri tekrar yaşamak zorunda kalmam..

Hiç yorum yok: