Perşembe, Mayıs 26, 2005

Ne filmdi ama,

Gayet sıradan ama bir o kadar da rahatlatıcı bir gece geçirdim dün.Önce kendime özenli bir sofra kurdum,ardından da uzun bir banyo keyfi armağan ettim.Ve nefis bir film izledim.Aslında beklediğim bir misafir vardı ama onun gelmemesi bile üzmedi beni.Yani filmden o denli zevk aldım ki onu bile unuttum.
Tabi bu filmden bu derece zevk almış olmam kafamı karıştırmadı değil.Çünkü bahsettiğim film "Kill Bill"...Düşünüyorum da bu derece beğenmemin iki sebebi olabilir.Birincisi;belki farkında olmadan şiddeti kanıksamiş olmam..İkincisiyse;her sahnenin gerçekten de son derece özenli olması.Yani basit bir cinayet,sanki müthiş bir tablo.Şiddet insanın gözüne sokulmuyor,parçalanan insanlar gayet doğal geiyor size.Doğrusu bu tip sahneleri parmakları arasına izlenerek izleyen ben müthiş heyecanlı bir şekilde baktım ekrana.Ve daha önce izlemeyerek ne çok şey kaçırdiğimi farkettim.
Tabi dün üzüldüğüm şeyler de olmadı değil,malesef bir arkadaşımın erkek arkadaşının ondan daha düşünceli davranması beni bi hayli kırdı.Ve neden erkekleri daha çok sevdiğimi tekrar anladım......

Hiç yorum yok: