Çarşamba, Temmuz 06, 2005

Erkeklere

Her zaman yanında kız arkadaşi varken gözü "başka" yerlere kayan erkeklerden nefret etmişimdir.Ve bi tarafdan da işin mantığını merak etmişimdir.Yanında sevgilisi yokken çapkınlık yapanları,parantez;çapkınlık,aldatmak değil,bi nebze anlıyorum aslında.Bide bazen öyle doğa harikaları çıkabiliyo ki karşınıza,bakmamak ne mümkün.Ama alalede kızlara da sirf sevgilin yanında diye bakılmaz ki...Her işin bi kuralı var,bak bana,sadece yalnızken yapıyorum bu zararsız göz gezdirmeyi..
Sanırım bu aleni bakışların ancak şöyle anlamları olabilir,1)Hala ipler benim elimde,dilediğimi yapabilirim.2)Hala kaçabilirim elinden3)Seni sinir etmeyi müthüş seviyorum4)En kuvvetli ihtimal ve sevgilim genelde bu sebepten yapar;bakalım beni ne kadar kıskanacak.
Evet kıskanabilirim bazen ama asla bir köpekten kıskanmadım sevgilimi...
İlgilenenlere duyrulur..........

Hiç yorum yok: