Perşembe, Temmuz 14, 2005

Girdap

Kendimi bir girdabın ortasında gibi hissediyorum son günlerde.Olaylar hızla gelişiyor ve bir kolumdan kapıyor beni dönence.Sonrasında çevirip çevirip,atıyor istediği yere.Bir bakmışım hoşnutum yalnızlığımdan,bir bakmışım yormuş beni yaşananlar.
Şimdilerdeyse son demini yaşamaktayım sarhoşluğumun.Evimde bir kalabalık,artık boşverdim herşeyi,evimdeki boşluğu özledim.Sevgilimi , onun kokusunu,gülüşünü,sataşmalarını özledim.İş yerinde bir kuru kalabalık,sakinliği özledim.Özgür Bey'in yokluğu bir boşluk,çıldırtan şakalarını bile özledim.
Düşününce önceki yıllarımda kendimi,ne denli alışkanlık oluşmuş bende.Önceden yoktu hiç böyle bağlılıklarım.Aynı yerde bu denli uzun süre tutunamazdım hiç.Evet,sandığımdan çok demek ki,küçük şehrin bana nimetleri...
Bir de küçük dileğim var bugüne dair,şöyle sarmaş dolaş bir dolaşmak sevgilimle bu şehirde.Tadını çıkarmak beraberliğin...

Hiç yorum yok: