Perşembe, Şubat 02, 2006

Yeniler..

Bir iyi bir kötü haber var bugünlerde.İyi olan ben hastalandım tabi ki bu iyi kısmı değil bunu kullanarak ilişkimizle ilgili olumsuz fikirleri dile getiren önemli bir kaleyi de kırdım.Artık o da bizden yana.
Tam da bunun tadını çıkaracakken,kötü haber geldi.Sevgilim yaklaşık üç gündür yüksek tansiyon ve yüksek ateşden hasta yatıyor.Bugün acile gitmiş ve iki serum takmışlar.Akut bronşiti varmış üç gün istirahat almış.İyi olan sanırım sigarayı bırakacak.
Hastalığı süresince edindiğim en önemli tecrübe sevgilimin en çok bana nazlandığı oldu.Korktuğumu bilmesine rağmen ballandırarak,' ben çok hastayım,ölüyorum'diye mesajlar atması da bunun su götürmez kanıtı.
Her şeye,söylediklerinin yarısının abartma olduğunu bilmeme rağmen,yine de ona bir şey olacak diye gerçekten de çok korktum...
İyi ki hayatımdasın ve bir daha böyle şeyler yapma sakın...

Hiç yorum yok: