Cuma, Kasım 03, 2006

Gökkuşağının altından geçtim hala göğüslerim var:))yalancılar sizi..

Sinekli memleketden selamlar size..Nedir bu dedirtip delirtecek kadar çok sinek var etrafta.Öylesine arsızlarki arada bir dudaklarımızdan öpücük almaya bile cesaret ediyorlar..Bolvadin in neyi meşhur?Kaymak mı..Hayır!!!Tabi ki sineği..!!
Uzun zamandan beridir ilk kez gökkuşağı gördüm bu sabah.Kş yüzünü göstermekte perde arsından.Hava hem kapalı puslu ve serin serin esmekte,hem de güneş göz kırpıyor ara sıra.Nasılda bir kaç film alıp eve kapanıp,sıcak çayımı demleyip,yanında kestane film izleyesim var anlatamam..Neyse ki günlerden cuma alayım bari 2-3 film gideyim evime..Keşke aşkımda olsaydı yanımda..Ama bu sıralar mecburi ayrılık yaşıyoruz..Annem yanıda da:)
Son günlerde coca ile ilgili pek çok spekülasyon var malum..Az önce en ilginç ve iğrençlerinden birine rastladım.Cola ya rengini veren "cochineal" isimli bir böcekten söz ediyor.İşin aslı ben cola sevmem ve içmem de.Zaten şeffaf olmayan şeylere karşıda pek güvenim yoktur.Şeffaflık derken renk değil tabi kastettiğim.Bunca yıl sır olarak kalan bir formül hiç mi işkillendirmez kardeşim insanları??Yada yurdumun tek paranoyağı ben miyim??İsteyenler bi incelesin bence..
Bide dün geceyi anlatmadan yapamayacağım.Aşkımla nihayet huzurlu bi kaç saat geçirdik başbaşa.Özlemişim sevgilimi..Bide evlilik korkum gitgide azalıyor sayesinde.Ve başbaşa kalmayı sevdiğim kadar sevemeyince hiç bişeyi evlenmek daha bir güzel geliyor gözüme..
Ayrıca "The saw 3" de girmiş vizyona..Ben ikisini pek sevmemiştim ama yine de bi görmek lazım..

Hiç yorum yok: