Salı, Kasım 28, 2006

sil gözünün yalnızlıklarını..

şu sıralarda da ne hikmetse her yerde karşıma samsun ile ilgili bir şeyler çıkıyor..ya biri samsun lu oluyorum ya okuduğum bir kitapda geçiyor adı yada dinlediğim bir şarkıda..Bir çeşit efsun mu ki bu.Sevgilim namı diğer nişanlım:) İstanbul da bir süredir.Ev arkadaşım kardeşimse arkadaşlarıyla takılıyor daha çok..Yani ben yalnızlıkları oynuyorum geceleri.Ama her gün arkadaşlarımla beraberim gündüzleri.Yine de insanın sevdiği uzakta olunca hele birde o denli çok alışınca bir yanı ayazda kalıyor sanki..Gerçi bizi gelecekte muhtemel uzun bir ayrılık bekliyor.Benim görevim nedeniyle bi süreliğine farklı bir şehire gitme ihtimalim oldukça yüksek.Bu arada hala bizimkinin iş durumu da netleşmedi..
sıkıntılı günlerimiz şu sıralarda yani..garip bir hüzün var yine içimde..belki de tek sebebi ayrılık yada bıkkınlık ayrılıklardan..
şu anda dinlediğim bir parça nasılda kabartıyor kalbimi öyle..gece yolcuları;hüzün..
hele de o başlangıç müziği var ya onu duyduğum an duruyor zaman..sonra Emre Aydın..Belki bir gün özlersin,kim dokunduysa sana ona git,afili yalnızlık...nasılda depresifim ben yaaa...
Bir de bana Samsun u anımsatan isimlerden bir Tamer KARAN ..Kendisi ile aynı üniversite mezunuyuz.İlk sahne aldığı yerde yine Samsun da bir bar.Ve pek sevmediğim meslek grublarından birine mensup..Doktormuş kendisi.Merak ettim acaba Rama da mı çımış kendisi..Özledim ben Samsun u,Samsun gecelerini yaaa...

Hiç yorum yok: