Perşembe, Ocak 18, 2007

Hastayım..

Sabah her şeye inat neşeli başlıyorum güne..Sonra makyajı bozulan bir yüz gibi gitgide bozuluyor o halim..Daha öğlen olmadan naısl bir yorgunluk var üstümde akla zarar.Dışarda günlerdir kakmak bilmeyen bir sis..Boğazımda onun eseri gelişen farajitim.Halsizim,yorgunum,zor duruyorum sanki ayakta..İşin en çirkef tarafı bugün Ahmet in dönüş günü.Gerçi görüşme ihtimalimiz çok yüksek değil ama hasta olmak için kesinlikle uygun bir gün değil..Anlamadığım yataktan çıktığımda iyiyken okula gelince nasıl hastalanıyorum.Yoksa bi tür iş yeri hastalığı mı bu??Yada vücudumun isyan edişimi iş yaşamımdaki doyumsuzluğa..Bunun sonu tükenmişlik mi peki?Yada basite indirgersek,diğer arkadaşlardan bulaşan bir grip mikrobuna mı atmalıyız suçu..
Aslında güzel giden şeylerde çok..Hatta pek çok şey yolunda..Sanırım hastalıktan kurtulmadıkça tadını alamıyorum hiç bi şeyin..

Hiç yorum yok: