Pazartesi, Ağustos 15, 2005

SÖZ.......

Geçen hafta uzun uğraşlar sonucu yazdığım şeyler internet bağlantısının kesilmsiyle kaydetemeden kesilince bir süre küs kaldım ekrana.Artık dönüş zamanı geldi sanırım.
Geçen hafta sonunu Eskişehir de geçirdim.Sadece kız arkadaşlarımın katıldığı dolayısıylada erkek arkadaşımın yanımda olmadığı bir geziydi.Çapkınlık yaptım demiycem tabiki de.Ama yapmak için uygun ortam bulamadığıma da eklemeden geçemiyeceğim.Şaka bir tarafa fırsat yakalasam ne yapardım acaba?Onu öyle çabucak unutabilir miydim?Bu soruların cevabını bulmam geç olmadı tabi ki de...Geçen günlerde geçmişe dair aldığım bir telefon ve benim yanıtım aslında gayet sadık bir sevgili bir olduğumu kanıtladı bana.Üstelik dün akşam , ilk göz ağrılarımdan birinden aldiği teklife verdiğim sert yanıtda perçinledi bu tezimi.Ancak arkadaşlarım ısrarla askerde olduğu sürede işlerin değişebileceği vurguluyor.Kabul şeytana uymaya meyilli olabilirim ama sevdiğim zaman metobolizmam alt üst oluyor benim.
Söz veriyorum kendime asla yaramazlık yapmayacağım artık.......

1 yorum:

poh poh perisi dedi ki...

Sevgili Ayşe Ekici Hanım;
İşte şimdi sizde sanal aleme açıldınız,hayırl olsun.
Gelelim asıl konuya,size cevabımı inşsllah malum görüşmenizden sonra vereceğim.
Söz sana,düğününde en çok oynayan ben olacağm.