Salı, Ağustos 02, 2005

Yine yeniden....

Uzun bir aradan sonra dün gece beraberdik yine.Araya ayrılık girince birbirimizin değerini daha iyi anladık sanırım.Hayatımızda kapladığımız yerde biraz daha iyi farkettirdi kendini.Aslında ayrıykende yaptığımız sıradan şeyler, bir aradayken nasılda farklılaşıyor.Daha bir tat veriyor sanki.Tek endişemse askerlik dönemi.Nasıl dayanacağım ben o kadar süre görmemeye onu.
Bir de iş konusu var kafamı karıştıran.Şu anda problem değil aslında benim için.Ama netice bu onun hayatının düzene girmesi için olması gereken bir şey.Ve onun sıkıntılı olduğunu bilmek beni de üzüyor.Gelecekle ilgili pek çok şeyi bu yüzden erteliyor;ertelemek zorunda kalıyoruz.Acele olmasına da gerek yok aslında ama bilinmeyen bir zamana ertelemek bir şeyleri hep tedirgin ediyor beni.
Annemler yanımdayken biraz daha anladım ona bağlılığımı.Ailem tabiki de özel ama o onlardan sonra yanında olmayı en çok sevdiğim ve en çok güvendiğim kişi..

Hiç yorum yok: