Salı, Ağustos 23, 2005

yine yeniden

Pek gönüllü olmasam da yine yeni bir iş gününe başladım.Yorucu bir günün geç biten gecesinin sabahında kalkmak her zaman ki gibi zor oldu yine.Geceleri ayrı kalma kararı almamıza rağmen beyefendi ve arkadaşları,daha doğrusu arkadaşlarımız gece “misafirimdi”.Pek de şikayetçi olduğum söylenemezdi aslında.Netice de sevdiğim insanlarla beraber güzel zaman geçirdim.Ama gece yine tatsız bitti benim için.Aslında beklentilerimi ayarlayamadığımın farkındayım.Yani beklediğim inceliğin onda olmadığını bile bile ısrar ediyorum.Kendi kendimize nazarımız değdi sanırım.Sulh dolu günler baya uzun sürdü tabi.Son zamanlardaki içtenliği pek çok şeyi değiştirmişti aslında.Belki bu kadar küçük şeyleri sorun etmeninde pek anlamı yok.
Bugün ilk tenis maçıma çıkacağım.Dolayısıyla heyecan ve endişe düzeyim had safhada.Üstelik yorgunum ve gerginim.Eyvahh;şimdiden ağlamaya başladım ben.Diyorum ben bu otuz yaş grubu erkekleri hatalı üretim,zor bunlarla uğraşmak.

Hiç yorum yok: