Salı, Ocak 24, 2006

Medayadan şoklandım

Bazen problem yaratmakta üsütme kimse yoktur diye düşünmeden edemiyorum doğrusu.Huzursuzluk iliklerime işlmiş sanki bugün.Yalnızlık hiç bu kadar derinden etkilememişti beni.Sonra yerine kızgınlığa bırakıyor hislerim.Bzaen haddinden fazla kaba olduğun bir gerçek.Tamam belki ben de gereksiz bir alınganlık içinde olabilirim ama yine de kızmamak elimde değil kimi hareketlerine.Aslında biraz düşününce seni de anlamıyor değilim,çok zor olmalı bu denli kısıtlanmak ama benimde sensiz grünmeyen duvarlarım var.
Evde olunca insan,hiç izlemediği programlara da takılabiliyor bazen.Türk kadınlarıyla ilgili izledikleri programlardan edindiğim genel izlenim,aslında hepsi şu meşhur dizi,çaresiz ev kadınları modunda.Hala inanamıyorum o balon modundaki afroditle,manyak sevgilisinin bir hayli hayran kitlesine sahip olmasına.Kdın nasıl aşağılanırı afrodit,nasıl çaresizdiri de Aliye den öğrendik zaten.Öğleden sonrası da bağıran ve ağlaşan bir kalabalığın dolduğu,superwomen sunucuların olduğu bir kuşakla geçiyor.
En iyisi gazete okumak dedim orada Reha Muhtar ın aşka ve cinselliğe duyduğu özlemin buram buram tüttüğü yazısına rastladım.Eee bu kadar medya şoku yeter bana bu günlük.

Hiç yorum yok: