Pazartesi, Ocak 23, 2006

Sevgili my boss

Sevgili patronum,
Neden her içki içişinizde benim blogumu okuyorsunuz merak ettim doğrusu.Oysa o kadar iç açıcı değil çoğu zaman yazdıklarım.Yani neşenizi bozabilir.Yada ancah çakır keyifken çekiliyor bu blog.Ama söz ilk içişimde ben de size özel bir şeyler yazacağm.
Artı,o kadar da küçük değilim.Büyüdüm artıkın...
Bu gece ilk defa bu şehri bu denli sevdim.Her yer bembeyaz kar içinde.Sanki gökyüzündeki bulutları kırpmışlar da yeryüzüne gönderiyorlarTabi sabah olup insan pardon ayağı değince har şey ki bu güzellikte bozulup,çamura dönüşücek beyaz örtü.Keşke burada olsaydın bir tanem,tadını çıkarabilseydik beraber.
Çok sağlam kaynaklardan aldığım bilgilere göre şafak 114.Bizzat askerimin kendisi iletti.Hasret onuda vurdu herhalde,benden meraklı şafak saymacaya.
Yazmadan edemeyeceğim,uzun zamandır olmadığı kadat huzurluyum bu gün,her şey bir ayrı güzel,sevdiğim isanları görmek,onları evgisini hissetmek yaradı sanırım.

Hiç yorum yok: