Cuma, Mart 23, 2007

şaşkınım..

Uzun uğraşlar sonucu başardım..Bi türlü açamadığım sayfama şimdi korkuyla yazıyorum bunları..Ne yaptığımı yada neye bulaştığımı henüz anlamış değilim..
Nedir değişen..Benden neden bir sürü şifre istenildi,neler oluyor bana..
Şu sıralar fazla Dan Brown kitabı okuyorum yoksa bundan mı şifreli görmeye başladım dünyayı..
KAFAM KARIŞIK..HEM DE ÇOK..
Malum evlilik hazırlıkları içindeyim ve 1 aydan az bir süre sonra ben evli bir bayan olacağım..Oysa süre kısaldıkça ben ne istediğimi bilmediğim hissine kapılıyorum..Hiç olmadığım kadar huzursuzum..Evlilikten çok korkuyorum..Oysa sevdiği insanla evlenmek her "genç kızın" rüyasıdır..:))
Neden böyleyim ben..Neden karıştı her şey..
Çok mu şey yüklüyorum yoksa evliliğe..Bundan mı yersiz tüm korkularım..
Biri beni aydınlatsın lütfennnn..

Hiç yorum yok: