Perşembe, Nisan 12, 2007

CHAKI(yazılışını çok araştırdım en son bunda karar kıldım)

Alttaki afişe ilişkin..
Ben korku filmlerini severim..Hatta izlemediğim korku filmi,vizyna henüz girenler hariç kalmamış gibidir..İzlerken korktuklarım ve hatta bir süre etkisinde kaldıklarım olmamış mıdır?Olmuştur.Peki neden izleriz?Nedir bize sadistçe bir haz yaşatan korkudan.Sevişirken acı çekmek gibi bir şey bence sevgiliyle kopan keller izlemekden hoşlanmak.Her neyse konumuz afişti demi.Bir zamanların kült filmlerinden CHAKI benim için tam bir kabustu.Korktuğumdan değil aynı ona benzeyen bir bebeğim alması ve bunun kardeşimin psikolojisini derinden etkilemesinden.Bir müzik grubunun afişinde Chaki ye benzer alttaki resmi görünce aklıma geldi nedense.
Şu günlerde korku filmi izlemiyor olmama rağmen psikolojim bozuk aslında.Nikaha kaldı 10 gün.Benim kafamda koca bir kütle arap saçı.Bir de evlilik öncesi ilişkiye güven sorunu eklenince gel de çöz bakalım.Hayatı zorlaştırmayı neden bu denli seviyoruz ki.
Sorunları çözmek için az sonra çıkacağımız öğle yemeği umarım işe yarar..Gelişmeler yemekten sonra aktarılacaktır..

Hiç yorum yok: