Perşembe, Nisan 19, 2007

yemek yemek..

Dün izinli olduğum için evdeydim..Dinlenmem gerekmesine rağmen yapılan iğnenin etkisiyle sancım azaldığından olacak,günün nerdeyse tamamını ayakta geçiridim.Ve zamanımın çoğunu mutfakta geçirdiğimi farkettim.Yemek yapmayı bu denli seveceğimi ne üniversite ne de lise yıllarımda düşünemezdim..Ancak işin tuhafı ben iyi yemek yapar,güzel sofra hazırlarım tarzı bir yargı gelişmişti kendimle ilgili.Salatalarımı eskiden beri herkes severdi ancak ben bu yüzden her özel günde(bayramlar,nişan,düğün yemekleri vs..)salata yapmak zorunda kalmaktan pek hoşlanmadığımdan fazla insanla paylaşmazdim bu yönümü..
Zaman geçti devir değişti.Ne zaman ki evimde yalnız yaşamaya başladım ve hayatıma "erkek" denilen tür girdi yemek yapmaktan aslında çok derece zevk aldığımı anladım..Dün de hasta halimle mutfağa girip pastasından kurabiyesine ve yemeğinden,pilavına kadar donattım sofrayı..Tek bir şey kaldı yapmayı isteyip de yorulduğum için yapamadığım..Düğün çorbası..İlk kez Afyon da katıldığım bir düğün yemeğinde tattığım ve tadına hayran kaldığım bu çorbayı yapmayı da becerirsem çorba katagorisinde bir sorun kalmadı demektir..
Şu yemek sitelerinde görüp içimin gittiği sofralardan bir sabah da ben hazrlayıp,fotoğrafını yerleştireceğüim buraya..
Bakarsın formatı değişip blogun ,yemek tarifleriyle dolarmış:))

Hiç yorum yok: