Cuma, Nisan 27, 2007

TEKNOSA OLAYININ DEVAMI..

,
Hey gidi hey sanal dünya sen nelere kadirsin..www.sikayetimvar.com adlı internet sitesine yazdığım mail sayesinde TEKNOSA farkıma vardı nihayet.Ve gereken yardım merkez tarafından gösterilerek ürün değişimi konusunda istediğim şekilde hareket edileceği bildirildi.Bugün gidip yeni ürünümü alacağım inşallah.Tabi yeni bir sorunlar dizisiyle karşılaşmazsam..

Daldık TEKNOSA ya asıl yazmak istediğim şeyi unuttum.Ben artık evli bir bayanım.Tayin durumum nedeniyle nikahımızı 22.04.2007 tarihinde gerçekleştirdik.Samsun da babaannemlerin evinin bahçesinde oldukça sıcak,samimi ve mütevazi bir nikah törenimiz oldu.Sanki kır düğünü yapmışız gibi.Her ne kadar gelinlik giyme olayı düğüne saklanmış olsa da bence bu hepsinden güzeldi.Hayatımda öyle köklü değişiklikler olmasa da her ne kadar,nikahın kerametinden olacak birbirimize bakarken daha da parlıyor gözlerimizin içi.Özellikle medyada değiştirilen toplumsal değerlerimiz neticesinde aile birliğinin,güvenin kalmadığı,eşler arasında evliliğin aşkım öldürdüğü,aldatmayı körüklediği gibi fikirler dikte edilmeye çalışılsa da beyinlerimize ben son derece huzurlu ve mutluyum..Ve bunlara inanarak hayatımı yönlendirmeye ve sevdiğim insana hep kuşkuyla bakmaya da hiç niyetim yok..

Henüz nikahta çekilen fotoğraflarımın hepsi ulaşmadı elime..Ama şöyle beğendiklerimden bir iki tanesini yerleştirebilrim zamanla..

Hiç yorum yok: