Cumartesi, Aralık 08, 2007

DİP-TEMİZLİK..

Bazen hafta sonlarının daha yorucu olduğunu düşünüyorum.Hafta içi iş peşinde koşarken hafta sonuna evin tüm işlerini erteliyorum..Arkadaşlarımın mutfağım için aldığı hedyelerinde gazıyla bugün dip köşe temizledim mutfağımı.Duvarlarından tezgaha kadar her yer silindi,hediyeler için en uygun yerler seçildi.Kapıdan çıkarken arlamı dönüp baktığımda gördüğüm görüntü isegerçekten yorgunluğuma değdiğini hissettirdi.Şimdi de çarşamba günü gelecek arkadaşlarım için menümü oluşturdum.Artık salı günü sıkı bir çalışma bekliyor beni.Belki fatoğraflarını çekerim yaptıklarımın sonra da buraya atabilirim..
Aslında yazmak istediğim başka şeylerde var ama içerde bitmek üzere olan bir derbi var ve ben daha fazla kaçırmak istemiyorum..Atık kalanlar yarına..

Hiç yorum yok: