Salı, Aralık 11, 2007

Doğum günüm..

İyi ki doğmuşum..!!İyi ki hala hayattayım,sağlıklıyım..Sevdiklerim hala yanımda ve sayıları hiç de azımsanmayacak oranda..Ailem,kendi kurduğum minik ailem,işim her ne kadar dert edecek çok şey bulsam da çoğu insanın imrenebileceği yaşamım için şükr ediyorum bugün..Ölmeyi dilediğim günler için içim pişmanlıkla dolu.Bir anlık sinirle söylediğim sözlerin ardından şimdi görüyorum hayatın güzel yönünü..Kaç günümüz daha kaldığını bilmeden kaçırıyoruz zamanı..
Dün eşim nihayet üçüncü hediyemi verdi..Fenerbahçenin klasik çubuklu forması:))Tüm akşam formamla dolştım.Bugün geç saatlere kadar ikimizin de uğraşacak işleri olduğu için erken kutlama yaptık..Mumlarımı üfledim,pastamı yedim.Gece saat üç civarı sebepsiz bir şekilde uyandık.Sonra eşim tekrar doğum günümü kutladı..Bana hiç bu kadar çok sarıldığı bir gece hatırlamıyorum:))Sevgisini hissetmek çokkkkk güzelll...Ve kardeşim;ayrılmaz parçam,parçamız..O da doğum günümde yanımdaydı ama hediyesi henüz yetişmediği için biraz buruktu..
En güzel doğum günlerinden ve en güzel günlerimden birini geçirdim dün.Ve onlar yanımda olduğu için şükrettim Tanrıya..

Hiç yorum yok: