Perşembe, Aralık 13, 2007

Zehirlendim...

Bugün hastalık günü..Doğum günü pastam nedeniyle ufak bir besin zehirlenmesi yaşadım:))4 gündür mide bulantısı ve ishalle boğuşuyorum..Bugün inadı bırakıp doktora gittim.Sevimli doktorumuzun ne yazık ki kendisi kadar sevimli olmayan ilaçlarını kullanmaya başlayacağım..
Geçen gün saçlarımın rengini ve kesimini değiştirdim..Oldukça beğendiğim kızıl ve kahve arası bir renge dönüştüler..İlk defa kuaförden bu denli memnun ayrıldım..
Akşam kızlar bendeydi ve oldukça güzel bir gece geçirdik..Tabi benim ağrı ve bulantıları saymazsak..Ardından fenerbahçe yendi daha da keyiflendik..Ama tüm keyfim perhiz yapmam gerektiğini öğrenince kaçtı:(Pirinç lapası,haşlanmış patates,yağsız makarna..Off geçmez bu günler geçmez..
Haftaya sıfır beden olarak gelirim artık işe..

Hiç yorum yok: