Cuma, Aralık 14, 2007

karlarr düşerrr..

Hva sıcaklıklarının düşüşüyle birlikte nihayet toprağa tutunmayı başaran ilk karımızda yağdı..Her ne kadar çoğunluğu yol kenarları ve çatılarda da olsa da bir nebze olsun giderdik hasretimizi..Soğuktan kendimi ancak kaz tüyü montumla koruyabildim..Keşke biraz daha klasik ve ince modellerinde çeşidi artırsalarda rahatça her kıyafetle kombine edebilsek.Ama bu yıl bayanlarar yönelik çok fazla kaban çeşidi üretilmediğini farkettim.Muhtemelen küresel ısınmanında etkisiyle daha çok mevsimlik ürünlere yöneliş başladı.Dün eşime alışveriş için gittiğimiz mağazada daha çok capri kol kazakların olması da bunun kanıtı.Ben de kendime bir tane aldım bu arada:))Zaten oldum olası kalın yün kazaklarla aram iyi değildir.Tercihim daha çok triko,kaşmir,tiftik den yana..Ama bir şartla;giydiğimde vücudumda bir kaşınma olmayacak.Alerjim olduğu için bu konuda çok hassasım..Giydiğim tek yün kıyafet uzun hırkam..

Hiç yorum yok: