Salı, Aralık 04, 2007

zamansız...

Annemleri uğurladık.Babamın gitme hevesini düşünürsem çok bile kaldılar.Ev sessizleşti sanki.Tabi iş yükü de attı.Son günleimiz çok keyifli hasta olduğum için de bir o kadar sancılıydı.Her kadının illleti sistit beni de buldu.Bi de üstüne regl öncesi semptomlar eklenince çıldırdım.Dğn akşam işden dönünce bir iki yemek planı yapıp kafamda kendimi yatağa attım.En azından bir saat kestitiririm derken sevgili eşim geldi ve yatak keyfim onun yatak keyfine dönüştü.Ardından kalkıp yemek bulaşık çay faslı derken saat 23:00 olmuştu.Yatmadan çö,önceki ufak atışmamaız ve benim ağlama krizimin ardından tam uyuyacakken gönlümü almak için sevgilim geldi..Eee tabi yine uykum bölündü ve saat 1 sularında nihayet sızmışım..İçtiğim ilaçdan sonra tuvalet ihtiyacımı sabaha kadar gidermemem gerektiğinden şiş bir karınla ne derece rahat uyunursa öyle uyumuşum.Sabahsa çalar saat kalmadı ve apar topar çıktım evden..Buna rağmen oldukça iyi hazırlandığımı farkettim..Tabi babamın hediye ettiği kolyeyi sezonun modası simli gri uzun kazağımın içine giydiğim siyah gömlekle kombine etmemin etkisi büyük..Koyu renk(ki bana göre açık kahver hariç hepsi koyu)ruj kullanacağımdan sadece hafif fondoten ,rimel,gözün üstüne kalem ile durumu kurtardık..
Öğlene kadar her şey iyiyken öğlen gelen beklenmedik regl ve sancı ile bulantı beni biraz etkilese de şimdilik her şey yolunda..Bi de bu durumda bi psikolojik danışmaya katıldım..Yine de verimli geçtiğini söyleyebilirim..
Şimdi tek isteğim yağmua yakalanmadan eve gidip uyumak..

Hiç yorum yok: