Salı, Haziran 15, 2010

güzel günler..

Haftaya güzel bir başlangıç yaptım..Cumartesi bir arkadaşımla buluştum.Biraz alışveriş yaptık.Harika bir pantolon aldım.Döklümlü bol kesim tam istediğim gibi.Ve elimde bulunan üstlerle kombin yapması çok kolay..Pazar günü ise saçlarımı boyattım.Yıllardır bakır ve kahve arası tonlarda kullanıyordum.Bu sefer bakıra iptal edip oldukça koyu bir kahveye döndüm.Ve gerçekten çok güzel oldu.Koyu renk saç kullanmak kesinlekle daha avantajlı.Hem daha genç ve canlı gösteriyor hem de az makyajla yüzünüze renk katabiliyorsunuz.
Haftanın güzellikleri hafta sonundan belliydi.Pazartesi bir telefon aldım ve çok sevdiğim arkadaşımın perşembe günü Afyon a geleceğini öğrendim..Cuma günü de biz yine çok sevdiğimiz arkadaşlarımızı ziyarete Antalya ya gidiyoruz.Dedim ya bu hafta güzelliklerle dolu..Bakalım gelecek saatler ne gibi süprizlere gebe...

Hiç yorum yok: