Salı, Haziran 29, 2010

MANGAL GÜNÜ..

Bugün tüm okul mangal yaptık..Öğlene kadar aç kalmak,kokunun cazip gelmesi ancak iki parçayla tıkanmak,bir yakan bir donduran havada şifayı kapmak,temiz havadan mı yoksa açlıktan mı anlaşılmayan mayışmak ve leporta denen uyduruk içeçeğin yarattığı buruş buruş tat dışında her şey yolundaydı..
Birden kendimi mızmız çocuklar gibi hissettim.Ne nanemolla oldum ben böyle!!!
Tabi bu piknik olayı en çok çocuklara yaradı.Olan da peşlerinde koşan annelerine oldu tabi..
Bu arada tatile 1 gün kaldı ve Samsun a gitmeden önce birkaç gün kaçamak yapmayı gerçekten çok istiyorum.Aslında hiç bir amacın olmadan uzaklaşmak bile zevk veriyor bana.Yolculuktan zevk alıyorum.Yeni yerler,insanlar,tatlar..Farklı olanı görmek ve tanımak heyecanlandırıyor,yaşama anlam katıyor bence.Keşfetmek küçük yaşlarda sahip olduğumuz ancak zamanla vazgeçtiğimiz şeylerden..Umarım bu yönüm beni ömür boyu terk etmez..
Şu günlerde okuduğum kitapta yolculuk severlere göre.Buket Uzuner'in Yolda isimli kitabını okumaya başladım.Yedi hikayeden oluşuyor kitap.Yedi yol öyküsü ve yedi yerel yemek tarifiyle renklendirilmiş bir kitap.Zevkle okuyorum ve tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: