Pazartesi, Haziran 21, 2010

Hafta sonu kaçamağı..

Hafta sonu Antalya gezimizden güzel anılarla döndük..Arkadaşlarımız Alime(kendisi aynı zamanda Mutfakta Sanat blogunun yazarıdır)ve eşi İsmail bizleri harika ağırladı.Sıcaklıkları Antalya'nın sıcağını bile bastırdı:))
Cumartesi hep birikte Dedeman Aquapark a gittik.İnanılmaz eğlendim.Yüzme konusunda çok zayıf olduğumdan başta cesaret edememiştim kaydıraklara.Ama bir kere denedikten sonra korkum yerini keyfe bıraktı.Özellikle Black Hole isimli kaydırak harikaydı.Tabi deneyemediğimiz bir sürü şey de içimde kaldı..
İki günlük kısacık süre içinde arkadaşlarımızla geçirdiğimiz keyifli saatler haftaya bomba gibi başlamamı sağladı..Ayağımın tozuyla da seminer dönemini başlatmış olduk.Bugün sene sonu toplantımız vardı.Gelişen bazı konuşmalar neticisinde ben de kırgınlıklarımı dile getirdim.Karşı taraf haksızlığın verdiği eziklikle mi yoksa kaale almamasından mı bilinmez hiç sesini çıkarmadan dinledi döylediklerimi..İnsanoğlu işte,özür dilemek ne zor bizim için..
Bir de yeni bir karar verdim.Daha önce bir düğün fotoğrafımız izinsiz blogumdan alınıp farklı bir yerde kullanıldığı için bloguma hiç fotoğraf eklemiyordum.Artık fotoğraflarla zenginleştirmek istiyorum.Ancak bu konuda teknik desteğe ihtiyacım var:))Fotoğrafların üzerinde yapılan oynamaları (yazıeklemek gibi) nasıl yapıyoruz acaba???Lütfen bilenler bana ulaşabilirse sevinirim.

1 yorum:

Alime dedi ki...

Canım arkadaşım iyi ki geldiniz bizim içinde çok güzeldi.Harika vakit geçirdik sayenizde.En kısa zamanda tekrarlarız inşallah..