Pazartesi, Aralık 11, 2006

bugün benim doğum günüm..

Bugün benim doğum günüm..Ve ilk kez bu kadar sessiz doğumgünüm..Gerçi kutlama mesajları almdım değil..Tabi ilki ve en özeli sevgilimden geldi:)Keşke yanımda olabilseydi ama kısmet artık..
Bakalım akşam bana bir sürpriz hazırlanmış olacak mı??
Gerçi kardeşim bu konularda pek marifetli değildir ama bekleyip göreceğiz.
Sevgilimden bugüne kadar özel bir hediye hiç almadım ama merak ediyorum acaba sevgililer gününü bahane edip bi şeyler alacak mı?Yoksa sevgililer gününü kutlamak gibi bir adetimiz yoktur aslında.. O zamana alamamak için bir mazaretide olmayacak nasılsa..Ama yok bu adamda hediye alamamak gibi bi doğuştanm mazaret sözkonusu..Çok da önemli değil aslnıda.Benim için sevgi onun hediyelerinde gizli değil ki.Sanırım en çok bu yönümü seviyorum..Hayatta gösterişin hiç bir şey olmadığını bilecek kadar tok gözlü biriyim..Ve çok şanslıyım ki son derece dürüst ve içten bir sevgiliye sahibim..
Bu arada yaş 25 oldu..

Hiç yorum yok: