Pazar, Aralık 10, 2006

kuruttun beni..



Bazıları kıskaçlıklarını direk dile geririr,örneğin ben..Bazıları da kıskındım demez onun dışındaki her hakareti sayar ve çıldırtır seni.Örneğin;sevgilim..Bir telefon sapığı yüzünden işitmediğim laf kalmadı.Nihayetinde kavga ederek kapattık telefonlrı ve hala ikimizd de tık yok..Hep alttan alan benim..Ama bu kez çok kırdı kalbimi.Onu seviyorum başta kıskanması hoşumada gitti ama tartışmada yansiyonu yükseltip bağırmaya başlayınca ben de de nabız yükseldi..
OFF ya ne güzeldi her şey aslında.Yarın da doğum günüm.Hem yanımda yok hem de küs gireceğim yeni yaşıma..
Ayrııca şu telefondaki sesten tahrik olan gerzekalılar hakkında ne zaman caydırıcı önlemler alınacak çok merak ediyorum.Gerçi bebeklere tecavüz edenlerin bile cezalandırılamadığı bir ülkede bunu düşünmem fazla burjuvaca bir bir davranış sanırım..
Neyse umarım en kısa sürede biter bu küslük ve barışıırız..
Çünkü onu çok seviyorum ve konuşmadan duramıyorum..

Hiç yorum yok: