Cuma, Aralık 08, 2006

KALIYORRRR....

Gitmiyorrrrrrr.....!!!
Üstelik yine burada yanımda çalışacak..Ha ben gideceğim ama kısa bir sürelik...İşlerin böylesine yolunda gitmesine nasılda sevindim anlatamam...
Ama 2 hafta ayrıyız yine..Napalım artık bekleyeceğiz mecburen..
Aslında yalnızlık da bir başka güzel..
Serseriler gibi geziyorum sokaklarda başıboş..Eve geleceğim bekleyen yok nasılsa diye attım kendimi sokaklara.Uzun zamandır görmediğim herkese zaman ayırdım..Mağazalarar,vitrinlere baktım..Kendime ne canım isterse onu pişirdim,ne istersem onu izledim..İstediğim yatakta yattım,istediğim gibi miskinlik yaptım,bağıra çağıra şarkı söyledim,müzük dinledim.Avrupa yakasını elimde koca bir cips kahkahalar atarak izledim..Saatlerce aynanın karşısında tüm kıyafetlerimi denedim,kilo almışmıyım diye kontrol ettim:)
Bi tek alışveriş yapamadım kıyıpta parama..Artık o güdümü aldırdım sanırım.Bi türlü içime sinip almıyorum bir şey kendime.Ama etrafıma karşı da son derece cömertim..Anlaşıldı bu işe de bi el atmak lazım..Her ne kadar bizim ciksler kadar olmasada bi iki şey almakta zarar çıkmaz herhalde..Şu sıralar etrafımda böyle tiplerde çoğaldı.Dışardan bakınca müthiş hoş ,bakımlı kızlar,ama konuşmaya kalkınca şişirilmiş egolarından başka bi şey olmadığını görmek üzücü doğrusu..
İş hayatım da sevgilimin yokluğundan nasibini aldı tabi.Kendime işe adadım.Nerdeyse herkes çıkana kadar oralardayım..Ayy anlamıyorum ya her şey iyi hoşda bi türlü klasik öğretmen kalıbına giremedim ben..Gerçi ben öğretmen değilim.Ünvanımda öğretmen terimi geçsede,işim psikolojik danışmanlık..Ama hala her tanıştığım öğrencisiniz herhalde deyince sevinmem mi lazım üzülmem mi bilmiyorum...?

Hiç yorum yok: