Perşembe, Aralık 07, 2006

kararlarımız...

belkide vermekte en çok zorlandığım kararım bu..Daha doğrusu kararımız..Farklı bir şehirde çalışma teklifi sundular sana.Sende bana surdun fikrimi.Daha doğrusu cevabı benim vermemi istedin.Öncelikle şunu söyleyim bu karar ikimizin olmalı ama olması imkansız..Sana gitme diyemem.Çünkü o zaman benim kararım olur.Burada yaşayacağın sorunların yükünü ben omuzlayamam.Vicadani olarak bakarsak olaya seni istediğin bir şeyden mahrum bırakamam.
Sana git dersem,ki yalnız dilim söyler bunu;bu benim kararım olmamaz..Benim ayrılıkla aram pek hoş değil.Ve ayrılığın getirisinin çokda iyi olduğunu düşünmüyorum..Evlenmek üzereyken yerimiz yurdumuz belli olmadan sürüncemede kalmakda cabası..
Ama bilmiyorum herkes kendi hayatını yaşamalı..Sana benim hayatımı yaşatamam..
Ben seninkini anlamaya çalışırım ama başarma garantisi sunamam..
Bu bir kırılma noktası mı aramız da??
Nasıl sana cevap verebilirim..?
Nasıl sevgiyi ayrıyken sürdürmenin acısını anlatabilirim..?
Neden hep ayrılıklar acı ve kopuş getirir..?
Şimdi seni aramam lazım...
Cevabım mı??

Hiç yorum yok: