Cuma, Aralık 22, 2006

en güzel anlatılanlar..

Karşılıklı geçip oturalım yatağın bir ucunda sen bir ucunda ben,iki profesyonel satranç oyuncusu gibi…”…
Savaş alanı ve kraliyeti beynimizde olan bir oyuna başlayalım…

Hamlelerini beyninde görebilmeliyim.
Ve sen görebilmelisin sana yenilmemek için savaştığımı…
Önce en basitliğini sıradanlığını tanımalıyım piyonlarınla…
Sonra kendine ördüğün duvarlarını, kalkanlarını…
Sonra sana ulaşmalıyım sonu ölüm bile olsa.
Sadece birbirimize bakarak,Kazansak birbirimizi ve kaybetsek kendimizi…
Yatağın bir ucunda sen bir ucun da ben...
(canıma..)

''yüzün yüzüme aksedince
yüzün ayna alnımda
yüzün uzun hüzünlü bir alınyazısı!''
İstediğin Gibi Yaptım; Artık Kalbim Yok!
Artık kalbim yok ağladığımda,
sanadüşündüğümde seni artık kalbim yok
seni anlatırken birilerine, atmıyor kalbim
atmıyor kalbim seni gördüğümde rüyalarımda
istediğin gibi yaptım; artık kalbim yok !
Küçük bir velede verdim onu, oyuncak niyetine fırlattım
attım doyursun karnını diye bir sokak köpeğine
suda sektirdim bir kiremit parçası gibi ve bekledim batmasını
bekledim batmasını
yanan bir geminasıl ağlayarak denize dökülürse
istediğin gibi yaptım; artık kalbim yok!
Artık kalbim yok
baktığımda eski resimlere
özlediğimde seni
arta kalmış bir kalbim yok!
YOK...
(KÜÇÜK İSKENDER)

Hiç yorum yok: