Çarşamba, Nisan 08, 2009

Ev hapsi


Bugün izinliydim.Bir iki günü uykusuz geçirip,üstüne de yağmura yakalanıp sırılsıklam olunca soğuk algınlığına dair belirtiler başladı vücudumda.Buna bir de idrar yollarında iltihaplanma eklenince ev hapsine alındım bugün.Nedense hiç bir zaman çok kalın şeyler giymeyi sevemedim.Hele bir de azıcık güneş görünce paltoları,çizmeleri kaldırmıştım dolabımdan.Fazla aceleci davrandığımı anlamam uzun sürmedi tabi..
Bu arada okulda işler yolunda..Müdürüm barışmaya karar vermiş olacak ki savaş baltalarını gömdük bir süreliğine.
Ev ise huzur dolu.Öyle güzel seviyoruz ki birbirimizi..Kendi nazarım değecek diye korkuyorum.Bu da yetiştirilişimizen gelen bir şey sanırım.Çok gülünce ardından ağlamayı bekleyen insanlarız biz.Sevinci,mutluluğu yakıştıramıyoruz kendimizi.Arabesk ruhluyuz netice de.
Şimdi bu hastanın tek isteği biraz biraz biraz daha şımartılmak!!!

Hiç yorum yok: