Salı, Nisan 14, 2009

MEEEEE..!!!

Bugün bir arkadaşım başına gelen olaydan sonra ki cinsiyeti erkektir kendisinin, etrafımızda ne kadar çok kurbanlık havasında erkek olduğunu fark ettim.Nasıl mı oluyor "kurbanlık" hemen anlatayım.Bu arkadaşlar ilişkilerinde hep aldatılan,ezilen konumunda olup sürekli kadınların şirretliğinden dem vururlar.Ki her ne kadar bir bayan olsam da bu grupta oldukça çok kadın olduğunun ben de farkındayım.Ancak bir ilişki tek taraflı yaşanmaz ya..Bu kadına ağzınla kuş tutsan da yaranamayacak kadar taviz verip çok afedersiniz ama tepene s..çtıran sen değil misin sanki???Ha bir de hayatına hep aynı tip insanları alıp her seferinde duvara tosalayan ama bundan sadece şikayet edip ben aşk çocuğuyum ama beni kullandılar diyenler var ki onlardan bahsetmek dahi istemiyorum..Uzun lafın kısası ister kadın ister erkek sürekli aynı şeyleri yaşıyorsa da aynaya bakıp gerçekci bir değerlendirme yapması şart..

Hiç yorum yok: