Pazartesi, Nisan 06, 2009

Yağmur kaçağı..


Sevgili müdürüm bana küsmüş.Ama sebebini ben de bilmiyorum.Resmen beni görmezden geliyor,yok sayıyor.Dönem dönem kendiliğinden böyle triplere girdiği için çok da takılmıyorum.Kendisi de kedi gibi sürekli ilgi alaka bekleyen erkeklerden.Etrafında dolaşıp halini hatrını soran mesai arkadaşları arıyor.Sürekli takdir ve onay bekliyor.Aslında özünde sevimli yada en azından benim sevebileceğim bir insan.Ancak böyle sebepsiz surat asmaları feci itici yapıyor kendisini..
Neyse gelelim bugüne..Hafta sonunun verdiği gazla güne oldukça özenli başladım.Süslendim püslendim,ojelerimi sürdüm,fularımı taktım şöyle topuklusundan da bir ayakkabı giydim.Saat 11:00 gibi bir kaç arkadaşla iki ziyaret gerçekleştirmek üzere dışarı çıktık.Amanın o da ne...!Sanki gök delinmiş..Öyle bir yağmuru ben en son Samsun da görmüştüm.Memleketten alışkınım ama buralarda biraz tuhaf geldi.Tabi benim o süsüm püsüm mahvoldu.Şemsiyem de ters çevrilince su içinde kaldım.Ayaklarım da su doldu.Nasıl iğrençti anlatamam.Resmen sıçan gibi koşa koşa geldim eve:))Hemen soyunup bulabildiğim en sıcak ve dolayısıyla kapalı şeylere sarındım..Eski iş yerimde ki bölüm başkanımız gün içinde ki kıyafet değişikliklerimizi takip eder bir güzel de dalga geçerdi..Bir an onu hatırladım ve eski günlerimi özledim..
Bu arada 16 Nisan da ilde bulunan tüm psikolojik danışmanlara yönelik akşam yemeğine katılacağım.Her ne kadar alkollü olmasa da sırf stres atıp biraz dedikodu yapalım diye kendi grubumuzla takılacağız..Bi de aradığım gibi bir elbise bulabilirsem o güne her şey süperrr olacak..

Hiç yorum yok: