Cumartesi, Nisan 04, 2009

hafta sonuna ağıt!!!

Gecenin bu vaktinde tüm depresif duygularımın depreşti birden.Her seferinde kendime söz vermeme rağmen engelleyemediğim huylarım var beni fazlasıyla rahatsız eden.Birincisi ve ilk sırada geleni asla "hayır" diyemem.Bu yüzden yediğim kazığın haddi hesabı yoktur.En son bugün bir nadide dost kazığım daha eklendi listeme.Kendimi uzun zamandır yalnız hissettiğim bu şehirde bir kez daha bunalıma soktu beni.Gelelim bir diğer lüzumsuz huyuma.Birine kızdıysam,kırıldıysam yada içimde biriktiyse bişeyler asla orada tutamam,belli etmeden davranamam..En son sevgili eşime daha doğrusu onun mesleğine yönelik olumsuz düşüncelerimi mesajla yolladım cebine.Hem de bu saat de ve adamın gecesinin içine etme pahasına.Ha bunun sebebini de biliyorum aslında..Onun benim hayatımdan çıkarmak istedği pek çok şeyi sırf erkek olmanın ardına sığınarak rahatça yaşıyabilir olması beni çıldırtan.O zaman benim kişiliğim benim tarzım,duruşum kalmıyor,sırf onun yönettiği bir kukla oluyorum adeta.Ve bu beni inanılmaz geriyor,elimi kolumu bağlıyor.Vazgeçtiğim pek çok şey varken onun için neden hep hep daha fazlasını isterler ki..Neden erken başladığım keyifli hafta sonum öyle sürmez ki...

Hiç yorum yok: