Pazar, Nisan 12, 2009

KAHVE KEYFİ..

Oldukça keyifli bir hafta sonunun sonuna geldik ne yazık ki.Isınan havalardan olacak ruhum çoktan tatil moduna geçti.Yarın sabah kalkıp işe gitmek oldukkça zor geliyor.
Cumadan belliydi sanki hafta sonunun güzel geçeceği.Okuldan bir arkadaşımla buluşup,benim uzun zamandır istediğim bir iki şey bakmaya çıktık.Aradığım elbiseyi de buldum..Perşembe günü yemeğe gitmeden önce bir fotoğrafımı çekip koyarım belki burayada.Sonra havanın güzelliğini fırsat bilip yürüyüşe çıktık.Cumartesi erkenden kalktım.Oldukça güzel bir kahvaltı sonrası kurdum.Ben bugünler de sindirim sorunları yaşadığım için sebze ve kepek ekmeği ağırlıklı beslensem de herkesin güne mutlu başlaması beni de doyurdu..Sonra eşim işlerini halletmek için dışarı çıktı ve bu süre de ben evimle ilgilendim.Sonra hazırlandım ve beni aldı,dışarı çıktık.Bana çok güzel bir hediye aldı,sonra birikte bir şeyler içtik..Bu arada yeni iki kitap aldım.İlkini okumaya başladım bile.İsmiyse,"Terapistim,Aşkım"..Mesleğimle ilgili bir şey olduğu için çok hoşuma gitti.Bugün de öğlene doğru yine okuldan bir arkadaşım kahve içmeye davet etti.Başta tereddüt eetsem de kabul ettim ve oldukça keyifli bir kaç saat geçirdik.Eşimin doğum günü için hediye bakma fırsatı da bulmuş oldum.Bir iki kişinin sözlü tacizine maruz kalsakta tadımızın kaçmasına izin vermedik.Şimdi de evde derbiyi izliyoruz..Gerçi ben sıkıldım biraz ama osun:))

Hiç yorum yok: